Accounting team leader

Máš zkušenosti s vedením týmu a umíš dobře komunikovat? Účetní standardy máš v malíku a láká tě směr digitální účtárny? Nabízíme ti skvělou příležitost stát se klíčovým členem naší skupiny. Připoj se k nám a pomoz nám dosáhnout společných cílů. Pro brněnský tým hledáme nového team leadera. 

Jsme VITOM realitní ekosystém – silný ekosystém služeb, který umí vyřešit vše ohledně realit na jednom místě. Na realitní trh jsme jako první přišli s produktem Garantovaného nájmu, který změnil způsob pronajímání nemovitostí v ČR. Podnikáme vědomě, usilujeme o co nejudržitelnější přístup – a  paperless účtárna je dalším krokem vpřed, ke kterému potřebujeme právě tebe.
 
Staň se součástí uvědomělé firmy, která má přesah jak do života lidí, tak planety.

Accounting team leader
Brno
HPP
ihned

Co u nás budeš dělat?

  • Vést a rozvíjet účetní tým. Budou na tobě měsíční zpětné vazby a hodnocení členů týmu, rozšiřování odbornosti a budování silného týmu financí.
  • Plánovat kapacity a organizaci práce v týmu ve vztahu k zákonným termínů i cílům společnosti
  • Účtovat svěřenou agendu ve skupině VRE, rozvržení a agendy budou ve tvé režii. Důležité je mít vše včas hotové.
  • Koordinovat včasné, správné a kompletní zpracování měsíční účetní závěrky.
  • Proaktivně řešit potenciální rizika a nejasnosti v účetních postupech
  • Podílet se na interních projektech optimalizace a automatizace procesů, chceme směřovat k paperless účtárně
  • Komunikovats ostatními kolegy a vedoucími, poskytovat relevantní informace a odpovědi na dotazy týkající se účetních otázek
  • Zastupovat skupinu VRE v komunikaci s úřady, daňovým poradcem a bankami při dodání pravidelných podkladů
  • Připravovat finanční výkazy a reporty pro management, spolupracovat s datovými analytiky
  • Pracovat v systémech Pohoda, wflow, MS Office, interním systému na Macbooku

Poneseš odpovědnost za:

  • Dodržování zákonných termínů pro podání daňových přiznání, vyúčtování, statistik atd.
  • Správnost a kompletnost zaúčtovaných transakcí dle platných účetních standardů
  • Řádné vedení pokladních knih
  • Přípravu podkladů pro banku
  • Vedení, rozvoj a wellbeing v týmu

Co od tebe potřebujeme?

  • Perfektní znalost českých účetních standardů, účetních postupů a souvztažností, znalost zákona o DPH, orientace v dalších daňových zákonech je určitě výhodou.
  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Pracuješ systematickya přesně, umíš si určit priority
  • Umíš proaktivně přinášet řešení
  • Zajímají tě moderní technologie a trendy v oblasti zpracování účetnictví a máš zkušenost nebo aspoň povědomí o automatizaci účetních transakcí
  • Přesah do controllingu bude tvou velkou výhodou pro tvorbu reportů a spolupráci s BI analytiky

Co ti můžeme nabídnout?

  • ​Podporu, ale i upřímnou zpětnou vazbu na tvoji práci – jednáme spolu na rovinu, umíme pochválit, ale taky se ozvat, když se nám něco nelíbí
  • Partu super kolegů, kteří tě nikdy nenechají ve štychu – spojují nás stejné hodnoty, podle kterých žijeme jak v pracovním, tak v soukromém životě 
  • Pravidelné vzdělávání 
  • Super moderní ekologické kanceláře, které jsou v souladu s naší vizí a vypadají přesně tak, jak jsme si je vysnili
  • Kavárnu a rostlinnou stravu přímo na pracovišti – zdravé občerstvení, které tě „nakopne” do další práce, budeš tak mít kdykoli po ruce
  • 20 dní dovolené, 3 sick days, den volna na narozeniny, dny dovolené navíc za odpracované roky
  • Zvýhodněné bydlení – po 3 měsících si můžeš pronajmout byt z našeho portfolia za zvýhodněných podmínek

Tak co, jdeš do toho s námi? Pak na nic nečekej a ozvi se nám na kariera@vitom.cz. Pošli nám o sobě pár slov, připoj životopis a my se ti obratem ozveme.
 

Pošli nám životopis

Nahrát soubor se životopisem|Nahrát přílohu|Vybrat ze souboru|Smazat
Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním mých údajů.